Moduł CRM

CDN OPT!MA CRM umożliwia obsługę Klientów firmy poprzez rejestrację kontaktów (opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp.) oraz planowanie zadań do wykonania (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.). Dzięki modułowi CRM można rejestrować kontakty z Klientami na kolejnych etapach sprzedaży. Program umożliwia kojarzenie dokumentów oraz plików z określonym kontaktem lub zadaniem.



Lista zadań i kontaktów

Moduł CRM w programie CDN OPT!MA realizuje scenariusz rejestracji zadań i kontaktów z klientami:

  • Rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp.,
  • Harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.),
  • Analiza czasu/kosztu kontaktów w rozbiciu na poszczególnych klientów przy założonej stawce godzinowej.

Formularz kontaktu

Do góry

Strona główna Oprogramowanie Produkty Sprzęt Serwis Biuro podatkowo-księgowe Kontakt Mapa Strony